ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
Μάθετε περισσότερα για το Piges Hotel και βρείτε απαντήσεις σε πολλές συχνές ερωτήσεις που έχετε. Παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες πληροφορίες για εσάς.
Συχνές ερωτήσεις – Γενικές Πληροφορίες
Πως μπορώ να κάνω κράτηση;
Ο ευκολότερος και οικονομικότερος τρόπος για να πραγματοποιήσετε μία κράτηση είναι απευθείας ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδα μας (πατήστε εδώ). Για να επιβεβαιωθεί η κράτηση ζητείται ο αριθμός πιστωτικής κάρτας. Επίσης μπορείτε να κάνετε κράτηση απευθείας μέσω τηλεφώνου καλώντας στο (+30) 2666041300 ή μέσω αποστολής αιτήματος κράτησης στο email info@pigeshotel.gr.
Με ποιους τρόπους μπορώ να πληρώσω;
Οι τρόποι πληρωμής που γίνονται αποδεκτή από το ξενοδοχείο μας είναι οι εξής:
- Μετρητά
- Τραπεζικό έμβασμα
- Κάρτα American Express
- Κάρτα Visa
- Κάρτα Mastercard
Προσφέρετε δραστηριότητες;
Αν επιθυμείτε οι διακοπές σας να εμπλουτιστούν με δραστηριότητές (αθλητικές, φυσιολατρικές περιηγήσεις, γαστρονομικές, κα) είμαστε στην διάθεσή σας ώστε να δημιουργήσουμε το κατάλληλο πακέτο υπηρεσιών, ειδικά σχεδιασμένο για τις ανάγκες σας.
Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας. Δείτε τις δραστηριότητές πατώντας εδώ.
Επιτρέπονται τα κατοικίδια στο ξενοδοχείο;
Τα κατοικίδια δεν επιτρέπονται.
Υπάρχει εστιατόριο που λειτουργεί στους χώρους του καταλύματος;
Ναι υπάρχει εστιατόριο με θέα τις Πηγές του Αχέροντα
Υπάρχει χώρος στάθμευσης;
Ναι υπάρχει εντός των εγκαταστάσεων.
Πόσο κοντά είναι οι Πηγές;
Οι Πηγές του Αχέροντα βρίσκονται μια ανάσα από ξενοδοχείο. Μπροστά από το ξενοδοχείο μας, στο ποτάμι βρίσκονται οι πρώτες πηγές και με αφετηρία το ξενοδοχείο ξεκινά μονοπάτι για να περπατήσετε και να δείτε και τις υπόλοιπες πηγές. Για περισσότερα πατήστε εδώ.
Πόσο κοντά είναι οι παραλίες;
Οι πλησιέστερες παραλίες είναι σε ακτίνα 20-30χλμ. Για περισσότερα πατήστε εδώ.
Υπάρχει φαρμακείο κάπου κοντά;
Το πλησιέστερο φαρμακείο υπάρχει σε μόλις 1,5χλμ στο χωριό Γλυκή.
Συχνές ερωτήσεις – Διαμονή & Πρωινό
Πότε μπορώ να κάνω check-in;
Η ώρα του check in, που μπορείτε να μπείτε στο δωμάτιό σας είναι στις 15:00. Σε περίπτωση που φθάσετε στο ξενοδοχείο μας νωρίτερα, θα προσπαθήσουμε να σας δώσουμε το δωμάτιο νωρίτερα από τις 15:00, αλλά αυτό εξαρτάται από την ώρα που θα ελευθερωθεί το δωμάτιο από τους προηγούμενους ενοίκους του.
Αντίστοιχα, σε περίπτωση που θα θέλατε να παραμείνετε στο δωμάτιό σας μετά τις 11:00 κατά την ημέρα αναχώρησής σας, θα προσπαθήσουμε να σας εξυπηρετήσουμε, αλλά και πάλι αυτό εξαρτάται από την ώρα άφιξης των επόμενων φιλοξενούμενων μας. Είναι προφανές ότι δεν είμαστε σε θέση να εγγυηθούμε ότι θα έχετε το δωμάτιο νωρίτερα ή αργότερα από τις προκαθορισμένες ώρες, αλλά σε κάθε περίπτωση θα καταβάλουμε κάθε προσπάθεια για να σας εξυπηρετήσουμε.
Τι ώρα πρέπει να κάνω check-out;
Η ώρα αναχώρησής είναι μέχρι τις 11:00 π.μ. Αργοπορημένη αναχώρηση (late check out) μπορεί να χορηγηθεί ανάλογα με τη διαθεσιμότητα. Υπάρχει ειδικός χώρος φύλαξης αποσκευών στον χώρο της ρεσεψιόν σε περίπτωση που φθάσετε νωρίτερα ή θέλετε να παραμείνετε περισσότερο απολαμβάνοντας τη διαμονή σας μέχρι και την τελευταία στιγμή.
Που σερβίρεται το πρωινό?
Το πρωινό περιλαμβάνεται στην τιμή του δωματίου και σερβίρεται σε αίθουσα πρωινού καθημερινά από τις 07.30 έως 10.30. Περισσότερα για το πρωινό πατήστε εδώ.
Τι ισχύει για τον καθαρισμό δωματίων;
Ο καθαρισμός των δωματίων γίνεται καθημερινά. Οι πετσέτες και τα σεντόνια, «ανανεώνονται» κάθε 2η ημέρα.
Υπάρχει σύνδεση στο internet μέσω Wi-Fi;
Υπάρχει δωρεάν Wi-Fi σε όλα τα δωμάτια και τους κοινόχρηστους χώρους.
Υπάρχει υπηρεσία πλυντηρίου;
Το ξενοδοχείο προσφέρει υπηρεσία πλυντηρίου με επιπλέον χρέωση. (εκτός Κυριακής)
Υπάρχει χρηματοκιβώτιο στο δωμάτιο μου;
Ναι, υπάρχει ηλεκτρονικό χρηματοκιβώτιο, του οποίου η χρήση είναι δωρεάν.
Επιτρέπεται το κάπνισμα εντός του ξενοδοχείου;
Όχι, το κάπνισμα απαγορεύεται σε όλους τους χώρους του ξενοδοχείου καθώς και στα δωμάτια.
Έχετε διαμερίσματα για άτομα με ειδικές ανάγκες;
Όχι.
Συχνές ερωτήσεις – Πολιτική Κρατήσεων
Πως μπορώ να ακυρώσω κράτηση;
Η διεύθυνση του ξενοδοχείου Piges Hotel παρακαλεί τους πελάτες να ενημερώνουν έγκαιρα με γραπτή επικοινωνία για τυχόν αλλαγές στην διαμονή τους ή ακυρώσεις που αφορούν στην κράτησή τους στο email: info@pigeshotel.gr
Σε περίπτωση ακύρωσης, η πολιτική μας είναι σύμφωνη με τον «Κανονισμός σχέσεων ξενοδόχων – πελατών» του ΕΟΤ και την ισχύουσα νομοθεσία του Υπουργείου Τουρισμού της Ελλάδας.
Σε περιπτώσεις «ανωτέρας βίας» (π.χ. φυσικές καταστροφές, θεομηνίες, κ.α.), το ξενοδοχείο διατηρεί το δικαίωμα να προβεί σε ακύρωση της κράτησης ή να μεταβάλλει, υποκαταστήσει ή να αποσύρει οποιαδήποτε υπηρεσία, εγκατάσταση ή παροχή χωρίς προειδοποίηση, εάν αυτό είναι απαραίτητο.
Σε αυτήν την περίπτωση, το ξενοδοχείο υποχρεούται να επιστρέψει το σύνολο του ποσού που έχετε καταβάλει για την κράτησή σας, ενώ θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια να σας εξασφαλίσει διαμονή σε άλλο κατάλυμα της ίδιας τουλάχιστον κατηγορίας, στην ίδια πόλη που να προσφέρει παρεμφερείς ανέσεις και παροχές.
Υπάρχει δωρεάν ακύρωση κράτησης;
Σε περίπτωση ακύρωσης της κράτησης 21 ημέρες πριν την προγραμματισμένη άφιξη σας η προκαταβολή επιστρέφεται.
Πότε έχει χρέωση η ακύρωσης κράτησης;
- Για κάθε ακύρωση κράτησης έως και 21 ημέρες πριν την προκαθορισμένη ημερομηνία άφιξης, δε θα χρεωθείτε με ακυρωτικά.
- Για κάθε ακύρωση κράτησης 20 έως 14 ημέρες πριν την προκαθορισμένη ημερομηνία άφιξης, θα χρεωθείτε το 30% του συνόλου της κράτησης.
- Για κάθε ακύρωση κράτησης 13 έως 8 ημέρες πριν από την προκαθορισμένη ημερομηνία άφιξης θα χρεωθείτε το 50% του συνόλου της κράτησης.
- Για κάθε ακύρωση κράτησης της τελευταίας στιγμής κατά τη διάρκεια των 7 ημερών πριν από την άφιξη και σε περίπτωση μη εμφάνισης ή πρόωρης αναχώρησης, θα χρεωθείτε με το 100% του συνόλου της κράτησης.
Δείτε Επίσης
Εγγραφείτε στο Newsletter
Kάντε κράτηση για τις διακοπές σας σήμερα στο Piges Hotel
Κάντε απευθείας κράτηση για να πετύχετε την καλύτερη τιμή, αποκλειστικές προσφορές και χωρίς κρυφές χρεώσεις.
Γιατί να κάνετε απευθείας κράτηση;
Κάνε κράτηση απευθείας μέσω της ιστοσελίδας μας και απόλαυσε τις χαμηλότερες διαθέσιμες τιμές.
Piges Loyalty Club Rewards Πρόγραμμα επιβράβευσης σε απευθείας κρατήσεις.
Γίνετε από τους πρώτους που θα μαθαίνετε για τα πακέτα και τις προσφορές μας.
04. Χωρίς κρυφές χρεώσεις
Πολλές ιστοσελίδες χρεώνουν επιπλέον κρυφές χρεώσεις, εμείς όχι.